Veel onzichtbaar werk én enkele bugs verjaagd.
Veel werk gedaan dat niet opvalt maar wel zorgt dat de app goed werkt. Ook enkele hinderlijke bugs verwijderd.
Veel onzichtbaar werk én enkele bugs verjaagd.
Heb je feedback voor ons? We horen het graag!
Laat een review achter in de store of via service-> je mening.
De app staat nooit stil! Hier een vlekje wegpoetsen, daar een vouwtje gladstrijken. En voilà, je hebt weer een nieuwe release! Laat je ons weten wat je ervan vindt? Dat kan via ‘service’ > ‘je mening’.
Veel onzichtbaar werk én enkele bugs verjaagd.
Heb je feedback voor ons? We horen het graag!
Laat een review achter in de store of via service-> je mening.
De app staat nooit stil! Hier een vlekje wegpoetsen, daar een vouwtje gladstrijken. En voilà, je hebt weer een nieuwe release!
In deze update hebben we de locatiewijzer een nieuw likje verf gegeven. Deze kun je vinden onder ‘Service‘ > ‘Vind een PostNL-punt‘.
Laat je ons weten wat je ervan vindt? Dat kan via ‘Service’ > ‘Je mening’.
De app staat nooit stil! Hier een vlekje wegpoetsen, daar een vouwtje gladstrijken. En voilà, je hebt weer een nieuwe release!
In deze update hebben we de locatiewijzer een nieuw likje verf gegeven. Deze kun je vinden onder ‘Service‘ > ‘Vind een PostNL-punt‘.
Laat je ons weten wat je ervan vindt? Dat kan via ‘Service’ > ‘Je mening’.
De app staat nooit stil! Hier een vlekje wegpoetsen, daar een vouwtje gladstrijken. En voilà, je hebt weer een nieuwe release!
In deze update hebben we de locatiewijzer een nieuw likje verf gegeven. Deze kun je vinden onder ‘Service‘ > ‘Vind een PostNL-punt‘.
Laat je ons weten wat je ervan vindt? Dat kan via ‘Service’ > ‘Je mening’.
De app staat nooit stil! Hier een vlekje wegpoetsen, daar een vouwtje gladstrijken. En voilà, je hebt weer een nieuwe release! Laat je ons weten wat je ervan vindt? Dat kan via ‘service’ > ‘je mening’.
Met de nieuwste update van onze app, is de Versturen tab volledig vernieuwd en zit het in een nieuw jasje. Hiermee bespaar je tijd en moeite en kun je snel en eenvoudig je pakketten versturen. Probeer het nu uit en ervaar het gemak van de vernieuwde Versturen tab in onze app.
Heb je wensen of tips? Deel ze met ons: dat kan bij de Service tab en dan ‘Je mening’.
De feestdagen zijn weer in zicht! En dat is terug te zien in de app ;) Daarnaast hebben we een aantal bugs weggewerkt zodat de app nog beter en sneller werkt.
Heb je feedback voor ons? We horen het graag!
Laat een review achter in de store of via service-> je mening.
De feestdagen zijn weer in zicht! En dat is terug te zien in de app ;) Daarnaast hebben we een aantal bugs weggewerkt zodat de app nog beter en sneller werkt.
Heb je feedback voor ons? We horen het graag!
Laat een review achter in de store of via service-> je mening.
Je ziet het niet, maar merkt het wel. Er is voor de nieuwe versie veel gebeurd in het binnenste van de app. Als het goed, werkt 'ie daardoor sneller, beter en soepeler.
Heb je wensen of tips? Deel ze met ons: dat kan bij 'Service' en dan 'Je mening'.
Het is weer zover: een nieuwe update van de app! De grootste verandering? Die zit ‘m in het besteloverzicht. Hier vind je voortaan ál je aankopen terug – of het nu gaat om een bestelling in de app of op onze website. Lekker overzichtelijk!
Wat kan er volgens jou nog beter in de app? We zijn benieuwd! Laat het ons weten via ‘Service’ > ‘Je mening’.
Je ziet het niet, maar merkt het wel. Er is voor de nieuwe versie veel gebeurd in het binnenste van de app. Als het goed, werkt 'ie daardoor sneller, beter en soepeler.
Heb je wensen of tips? Deel ze met ons: dat kan bij 'Service' en dan 'Je mening'.
De app is vanaf nu ook in België beschikbaar! Ook in België volg je nu eenvoudig pakketten met onze app. Met de app heb je altijd een compleet overzicht. Als je push notificaties aanzet ben je altijd up-to-date over de laatste status van jouw zendingen. Laat je ons weten wat je ervan vind? Dat kan via 'service'> 'je mening'
De app staat nooit stil! Hier een vlekje wegpoetsen, daar een vouwtje gladstrijken. En voilà, je hebt weer een nieuwe release! Laat je ons weten wat je ervan vindt? Dat kan via ‘service’ > ‘je mening’.
Alweer een nieuwe versie? Jazeker, de app staat nooit stil! Achter de schermen zijn we druk bezig geweest om wat schroeven vast te draaien en kabeltjes weg te werken. Het resultaat: de app staat weer als een huis. Gelukkig is er ook genoeg hetzelfde gebleven. Zo kun je tips en bugs nog steeds aan ons kwijt via ‘Service’ > ‘Je mening’.
Nieuw jaar, nieuwe release! Met dit keer vooral veel veranderingen áchter de schermen. En natuurlijk ook weer wat bugs gefikst. Kortom, alles draait weer als een tierelier. Zie je nou toch nog iets waarvan je zegt: dat kan beter? Laat het weten! Via ‘service’ > ‘je mening’ kan je alles aan ons kwijt.
Geen vuurwerk in de laatste release van 2021, wél wat kleine aanpassingen die de app net wat sneller en soepeler maken. De grote knallers bewaren we voor volgend jaar. Namens ons allemaal een hele fijne jaarwisseling!
Klaar voor de feestdagen? De app wel! We hebben 'm alvast een knusse winter-look gegeven. De pakket-game zijn we natuurlijk ook niet vergeten. Zo heb je wat leuks te doen terwijl je wacht op al die kerst- en sinterklaascadeaus. Dus schenk een kop warme choco in, pak wat pepernoten uit de kast, en ga voor die hoogste score!
Is er in de app iets niet helemaal in de haak? Of heb je zelf tips nog voor ons? Die zijn natuurlijk altijd welkom. Je kunt ze aan ons kwijt via ‘Service’ > ‘Je mening’
Klaar voor de feestdagen? De app wel! We hebben 'm alvast een knusse winter-look gegeven. De pakket-game zijn we natuurlijk ook niet vergeten. Zo heb je wat leuks te doen terwijl je wacht op al die kerst- en sinterklaascadeaus. Dus schenk een kop warme choco in, pak wat pepernoten uit de kast, en ga voor die hoogste score!
Is er in de app iets niet helemaal in de haak? Of heb je zelf tips nog voor ons? Die zijn natuurlijk altijd welkom. Je kunt ze aan ons kwijt via ‘Service’ > ‘Je mening’
Met deze update hebben we een aantal zaken achter de schermen verbeterd. Heb je tips of suggesties voor ons?
Laat het ons weten via 'service' -> 'je mening' of stuur een mailtje naar app@postnl.nl
Met deze update hebben we een aantal zaken achter de schermen verbeterd. Heb je tips of suggesties voor ons?
Laat het ons weten via 'service' -> 'je mening' of stuur een mailtje naar app@postnl.nl
Met deze update hebben we een aantal bugs verholpen en
een aantal zaken achter de schermen verbeterd. Heb je tips of suggesties voor ons?
Laat het ons weten via 'service' -> 'je mening' of stuur een mailtje naar app@postnl.nl
Alweer een nieuwe versie? Jazeker, de app staat nooit stil! Achter de schermen zijn we druk bezig geweest om wat schroeven vast te draaien en kabeltjes weg te werken. Het resultaat: de app staat weer als een huis. Gelukkig is er ook genoeg hetzelfde gebleven. Zo kun je tips en bugs nog steeds aan ons kwijt via ‘Service’ > ‘Je mening’.
Met deze update hebben we vooral bugs en andere kleine foutjes verholpen. Hier merk jij als het goed is niks van, behalve dan dat de app weer wat vlotter werkt. Heb je nog tips of suggesties voor ons? Die zijn natuurlijk meer dan welkom! ‘Service’ > ‘Je mening’ is nog steeds de plek om ze met ons te delen. Alvast bedankt!
Thuis, bij de buren, of bij je PostNL-punt, waar ontvang jij je pakketjes het liefst? Dat bepaal je nu helemaal zelf. Bezorgvoorkeuren, noemen we dat. Zodra dit voor jou beschikbaar is, zie je dat in de app.
Gebruik je trouwens de track & trace-widget? Goed nieuws, die update nu een stuk sneller. Dus stel je pakket is nét bezorgd, dan zie je dat binnen enkele minuten ook in de widget.
De grootste veranderingen in deze update zitten onder de motorkap. Met het blote oog niet te zien, maar ze zorgen er wél voor dat de app weer wat soepeler en stabieler werkt.
Wil je nog iets aan ons kwijt over de app? Tips of rare dingen die je opvallen? Trek dan even aan de bel via ‘Service’ > ‘Je mening’.
Stel vanaf nu de 'niet-thuis voorkeur' in via je PostNL account. Er kan gekozen worden voor bezorging bij buren, bij een PostNL punt óf op een afgesproken plek rondom het bezorg adres. Ben je niet thuis als onze pakkerbezorger langskomt? Dan wordt het pakket op de ingestelde plek afgeleverd.
Gekke dingen gezien, wensen of tips? Deel dat met ons bij 'Service' en dan 'Je mening'. Bij vragen of klachten over de bezorging ga je naar postnl/contact.
De nieuwe app-versie heeft weer 'n paar bugs minder. Die hebben we opgelost.
Andere werkzaamheden zie je niet maar zorgen er wel voor dat de app goed werkt.
Gekke dingen gezien, wensen of tips? Deel dat met ons bij 'Service' en dan 'Je mening'. Bij vragen of klachten over de bezorging ga je naar postnl/contact.
Onzichtbaar werk en enkele weggewerkte bugs, dat heeft deze versie. Zodat de app soepel en stabiel werkt, zoals het hoort dus.
Toch nog iets gezien? Deel het met ons bij 'Service' en dan 'Je mening'. Bij vragen of klachten over de bezorging ga je naar postnl.nl/contact
Zoek je een PostNL-punt of brievenbus, dan kan dat voortaan in de app bij 'Service'. Je ziet alle info, zonder uitstapje naar de website van PostNL.
Via de app kom je bij tips om nepberichten van oplichters te herkennen. Lees ze goed en trap er niet in!
Heb je tips voor de app? Deel ze met ons bij 'Service' en dan 'Je mening'. Bij vragen of klachten over de bezorging ga je naar postnl.nl/contact
Inloggen lukte niet zoals het hoort of zelfs helemaal niet. We probeerden al een tijdje om dat op te lossen. Als het goed is, maakt deze versie echt een einde aan de inlog-problemen. Vervelend dat het even duurde, maar veel dank voor de feedback.
Gaat het toch niet zoals het moet? Laat het ons meteen weten via 'Service' en dan 'Je mening'.
Inloggen lukte niet zoals het hoort of zelfs helemaal niet. We probeerden al een tijdje om dat op te lossen. Als het goed is, maakt deze versie echt een einde aan de inlog-problemen. Vervelend dat het even duurde, maar veel dank voor de feedback.
Gaat het toch niet zoals het moet? Laat het ons meteen weten via 'Service' en dan 'Je mening'.
In deze versie hebben we voornamelijk bugs verholpen.
Kom je ook 'n bug tegen? Laat het weten, dan pakken we die aan! Dat kan bij 'Service', dan 'Je mening'.
Schud je telefoon, tik op het busje... en laat je verrassen door deze versie. Succes en doe je best!
Een serieuze zaak was een vervelende bug bij de fotokaart met Android 11. Je kon geen foto maken, alleen kiezen uit de gallery. Bug opgelost! Dank voor het melden.
Kom je ook 'n bug tegen? We zijn blij als je het laat weten. Dat kan bij 'Service', dan 'Je mening'.
Regen, kou, dagen die korter worden. Mooi! Als lichtpunt heeft de app voortaan Dark Mode. In de donkere modus check je met meer comfort voor je ogen wanneer je kerstcadeau wordt bezorgd.
Heb je nog andere wensen? Deel ze gerust via 'Service' en dan 'Je mening'.
Je ziet het niet, maar merkt het wel. Deze versie heeft weer 'n paar vervelende bugs minder.
Heb je nog wensen, tips, opmerkingen voor ons? Deel ze via 'Service' en dan 'Je mening'.
Ga je naar een PostNL-punt? Dan is het handig om te weten op welke tijden het meestal druk of rustig is. Check het voortaan simpel. Je ziet 'Druk of niet?' bij de openingstijden. Kies daar de dag en tijd. En klopte het niet? Dan kun je het ons direct laten weten via 'Je mening' bij het urenoverzicht.
Tips of ideeën? Deel ze met ons! Dat kan bij 'Service', dan 'Je mening'.
Heb je pushnotificaties aangezet? Voortaan zie je pakketten handig gegroepeerd. Lekker overzichtelijk.
Ook hebben we in deze app-versie enkele bugs aangepakt. Die vallen je niet meer lastig.
Als je geen pushnotificaties ontvangt, probeer ze dan eens. Je zet ze aan bij 'Je account'. Laat je ons weten wat je mening is? Dat kan via 'Service' en dan 'Je mening'.
Heb je met de app al eens 'n fotokaart verstuurd? Je kunt volgende keer óók kiezen voor een gevouwen kaart in een envelop. Heel simpel: selecteer het soort kaart. Kies of maak een foto. Kies een mooi kader. Schrijf een leuke tekst. Je kunt zelfs bepalen wanneer die bij de ontvanger moet zijn. Even betalen en klaar ben je.
Probeer het ook! Laat je ons weten wat je ervan vindt? Dat kan bij 'Service' en dan 'Je mening'.
Vanaf deze versie kan de app overweg met navigatie door gebaren (vanaf Android 10).
Heb je nog tips voor ons? Daardoor kunnen we de app beter maken! Deel ze bij 'Service' en dan 'Je mening'.
Heb je adressen van je contacten gekregen via adresverzoek? Die kun je voortaan in één keer downloaden (als vCard of CSV-bestand). Kies bij ‘Alle adressen’ het downloaden-icoon bovenin.
Als je meerdere verzendlabels hebt gekocht, zie je in je overzicht voor welk pakket die zijn. Dat is makkelijker zoeken.
Laat je ons weten wat je van de app vindt? Door jouw tips kunnen we onze app beter maken! Deel ze bij 'Service' en dan 'Je mening'.
We hebben kleine dingen bij adresverzoek verbeterd. Al geprobeerd? Daarmee verzamel je simpel adressen. Ga naar 'Je account', dan 'Adresverzoeken'.
Daarnaast zijn er verschillende hinderlijke bugs opgelost.
Tips of wensen? Deel ze! Via 'Service', daarna 'Je mening'.
In deze versie hebben we voornamelijk bugs verholpen.
Heb je wensen of tips? Deel ze met ons: dat kan bij 'Service' en dan 'Je mening'.
Je ziet het niet, maar merkt het wel. Er is voor de nieuwe versie veel gebeurd in het binnenste van de app. Als het goed is, werkt 'ie daardoor sneller, beter en soepeler.
Heb je wensen of tips? Deel ze met ons: dat kan bij 'Service' en dan 'Je mening'.
Je ziet het niet, maar merkt het wel. Er is voor de nieuwe versie veel gebeurd in het binnenste van de app. Als het goed, werkt 'ie daardoor sneller, beter en soepeler.
Heb je wensen of tips? Deel ze met ons: dat kan bij 'Service' en dan 'Je mening'.
Gebruik je Mijn Post? Grote kans dat je voortaan óók ziet of de postbezorger je favoriete tijdschrift of stripblad komt brengen. Bij zulke partijpost (in grote oplage) maken we van 1 poststuk een foto. Álle ontvangers zien die foto vervaagd. Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat naam en adres zichtbaar zijn!
Heb jij tips voor wat beter kan? Deel die bij 'Service' in de app.
Wil je iemand om wie je geeft een hart onder de riem steken? Stuur een fotokaartje, dat kan binnenkort voor 1 cent! Lees hier hoe het werkt: postnl.nl/campagnes/bijzondere-momenten/
Wil je iemand om wie je geeft een hart onder de riem steken? Stuur een fotokaartje, dat kan binnenkort voor 1 cent! Lees hier hoe het werkt: postnl.nl/campagnes/bijzondere-momenten/
Inloggen hebben we veiliger gemaakt, zodat je account beter beschermd is. Daardoor kun je tijdelijk de login-link niet gebruiken, maar daar wordt aan gewerkt!
Heb je vragen over de maatregelen en service van PostNL tijdens de coronacrisis? Je vindt meer info via 'Service' in de app.
Inloggen hebben we veiliger gemaakt, zodat je account beter beschermd is. Daardoor kun je tijdelijk de login-link niet gebruiken, maar daar wordt aan gewerkt!
De pushnotificaties voor Mijn Post staan weer aan en werken zoals het hoort. Je weet direct of je post kunt verwachten.
Inloggen hebben we veiliger gemaakt, zodat je account beter beschermd is. Daardoor kun je tijdelijk de login-link niet gebruiken, maar daar wordt aan gewerkt!
De pushnotificaties voor Mijn Post staan weer aan en werken zoals het hoort. Je weet direct of je post kunt verwachten.
Mijn Post werkt helaas niet zoals we het graag willen. We zijn bezig met een oplossing.
Mijn Post werkt helaas niet zoals we het graag willen. We zijn bezig met een oplossing. Inzoomen op brieven werkt wel weer.
U ziet er niets van, maar merkt het wel: in deze versie hebben we veel werk in de machinekamer van de app gedaan.
Bent u blij met de app? Laat het ons weten in de Play Store. Heeft u wensen of tips? Deel ze in de app bij 'Uw mening' (onder 'Service').
U ziet er niets van, maar merkt het wel: in deze versie hebben we veel werk in de machinekamer van de app gedaan.
Bent u blij met de app? Laat het ons weten in de Play Store. Heeft u wensen of tips? Deel ze in de app bij 'Uw mening' (onder 'Service').
Bij veel pakketten kan de app uw e-mailadres herkennen. Gebruikt u meerdere e-mailadressen voor online aankopen? Voeg die voortaan toe aan 'Uw account'. Dan komen de pakketten die u daarmee bestelt óók vanzelf in uw overzicht.
Kiezen voor een aangetekend pakket kon even niet, maar nu weer wel.
En ja, er waren weer 'n paar bugs. Die hebben we opgelost.
Blij met de app of juist niet? Laat het ons weten! Dat kan bij 'Service' in de app.
Welke persoonlijke info staat er in de app? Dat overzicht hebben we duidelijker gemaakt. U vindt het onder 'Uw account', dan 'Mijn gegevens'.
Meerdere dingen zijn opgefrist en verbeterd. Natuurlijk waren er ook wat bugs te verjagen.
Tevreden met de app of niet? Uw mening vinden we belangrijk, deel die bij 'Service' in de app.
We hebben de app onder de motorkap geoptimaliseerd, zodat updates sneller te downloaden zijn
Uw eigen fotokaart maken is nu nóg makkelijker. U kunt vanuit de foto's op uw telefoon direct een foto kiezen, delen en openen in de PostNL-app.
We hebben ook een aantal zaken in de app opgefrist. Bijvoorbeeld Mijn Post en de korte rondleiding die u krijgt als u de app voor het eerst opent.
Vragen, tips of wensen? Deel ze bij ‘Uw mening’ in de app.
Uw eigen fotokaart maken is nu nóg makkelijker. U kunt vanuit de foto's op uw telefoon direct een foto kiezen, delen en openen in de PostNL-app.
We hebben ook een aantal zaken in de app opgefrist. Bijvoorbeeld Mijn Post en de korte rondleiding die u krijgt als u de app voor het eerst opent.
Vragen, tips of wensen? Deel ze bij ‘Uw mening’ in de app.
In de app ‘n kaartje maken met een eigen foto kon al. We hebben dat leuker, makkelijker en uitgebreider gemaakt.
- Kies kaders, lettertypen en kleuren.
- Stuur in één keer aan meerdere ontvangers.
- Stel simpel in wanneer de fotokaart bij de ontvanger moet zijn.
Kijk maar bij 'Fotokaart'. Voortaan staat dat op één plek bij de andere mogelijkheden onder 'Versturen'. Oh ja, we hebben nog wat bugs weggejaagd.
Fotokaart verstuurd? Laat weten hoe het ging! Bij ‘Service’ > ‘Uw mening’.
- We hebben Mijn Post opgefrist. Nieuwe knoppen, veelgestelde vragen én u swipet voortaan door uw post.
- Op uw verzoek verbeterd: de scanner kan foto's van QR-codes op uw telefoon openen en scannen.
- Pakket afhalen? Even een QR-code scannen bij de PostNL-locatie en de medewerker ziet de pakketinfo. Dat zoekt snel!
- Met 9 tekens maakt u een postzegelcode in de app, nu ook voor álle landen ter wereld.
- We hebben Mijn Post opgefrist. Nieuwe knoppen, veelgestelde vragen én u swipet voortaan door uw post.
- Op uw verzoek verbeterd: de scanner kan foto's van QR-codes op uw telefoon openen en scannen.
- Pakket afhalen? Even een QR-code scannen bij de PostNL-locatie en de medewerker ziet de pakketinfo. Dat zoekt snel!
- Met 9 tekens maakt u een postzegelcode in de app, nu ook voor álle landen ter wereld.
Het lijkt niet heel spannend maar is wél belangrijk: hoe gaat de app met uw gegevens om? Vanaf nu kunt u die instellingen altijd bereiken en aanpassen in de app. Via 'Service' en dan 'Cookie-instellingen'.
In deze app-versie hebben we veel dingen gedaan die u niet ziet, maar wel merkt. Hopelijk.
Dit ziet u wél:
- verstuurt u een pakket op een PostNL-locatie, laat de QR-code scannen (in de app bij 'Uw account'). Dan staat het pakket in uw overzicht, geen papieren bewijsje meer nodig!
- gegevens van een zending delen gaat nu makkelijker.
Oh, ja: nog wat bugjes verholpen. Zoals de PostNL-app die opeens 'Test' heet. (Dank voor het doorgeven Jasper. ?).
Eindelijk... het kan! Een kaartje versturen vanuit de app. Samen met Hallmark maken we het u makkelijk. Een foto maken of kiezen, tekst schrijven: klaar om te frankeren en versturen. Direct voor de kerstkaarten proberen?
Laat u ons weten of u het makkelijk vindt?
- Uw eigen postzegelcode maken in de app, dat kan nu voor heel Europa!
- Heel veel werk dat u niet ziet, maar hopelijk wel merkt door een stabiele app.
Heeft u tips of wensen? Deel ze via 'Uw mening' in de app.
- Wilt u om een bepaalde reden dat niemand op uw adres meer Mijn Post gebruikt? Meld uw adres dan af. Dat kan vanaf deze versie.
- Druk lang op het app-icoon voor handige sneltoetsen.
- Als u iets naar een antwoordnummer stuurt, kunt u dat verzendlabel tegelijk maken met andere aankopen (zoals een postzegelcode).
Feedback? Geef het via de app!
- Wilt u om een bepaalde reden dat niemand op uw adres meer Mijn Post gebruikt? Meld uw adres dan af. Dat kan vanaf deze versie.
- Druk lang op het app-icoon voor handige sneltoetsen.
- Als u iets naar een antwoordnummer stuurt, kunt u dat verzendlabel tegelijk maken met andere aankopen (zoals een postzegelcode).
Feedback? Geef het via de app!
- Voor twee aankopen in de app twee keer naar de kassa? Dat is niet meer nodig. Maakt u bijvoorbeeld een verzendlabel én koopt u postzegelcodes? Dan hoeft u niet twee keer de iDEAL-knip te trekken.
- Door bugjes is het nooit saai: we hebben er weer 'n stel aangepakt.
Heeft u tips of wensen? Deel ze via 'Uw mening' in de app!
- We zijn bezig geweest om de app gereed te krijgen voor de nieuwe Europese privacywet (AVG) die op 25 mei ingaat.
- We hebben 'n paar bugs uit de app gejaagd die sommige gebruikers plaagden.
Ziet u toch nog wat geks? Of heeft u tips of wensen? Laat het ons weten via 'Uw mening' in de app.
- Pasten we vorige versie de navigatie aan, nu zetten we de puntjes op de i. De app heeft weer een frisser design, met opgefriste afbeeldingen. Duidelijker en gebruiksvriendelijker.- We hebben ook wat kleine bugjes aangepakt.Bent u al gewend aan de navigatiebalk? Deel uw mening met ons (bij Service).
Dag hamburgermenu, welkom navigatiebalk! U ziet die voortaan onderaan in de app.Het is misschien even wennen, maar het maakt navigeren makkelijker.Zendingen vóór u staan bij Ontvangen.Zendingen ván u bij Versturen.Uw eigen instellingen staan bij Mijn account.Bij Service vindt u zaken zoals de adreszoeker en veelgestelde vragen.Laat ons weten of u het makkelijker vindt! Als u uw mening deelt, kunnen wij de app verder verbeteren.
- Zoekt u een zending maar vindt u die niet? U kunt de gegevens opslaan, dan staan die bij ‘Gezocht en bewaard’ in uw overzicht. Is de zending gevonden, dan ziet u dat ook in de app.- Als u een Track & Trace-code kopieert en de app opent, vullen we die voor u in als u dat wilt. Zo zoekt u makkelijker en sneller.Laat u ons weten of u tevreden bent over de app? Dat kan bij ‘Uw mening’ in het menu. Met uw tips doen we ons voordeel!
- We hebben in deze versie een probleem met zendingen zoeken opgelost. Vond de app ze nog niet, dan verschenen ze eerst in uw overzicht. En verdwenen daarna weer... Dat gebeurt niet meer! U attendeerde ons erop, dank daarvoor.- Daarnaast hebben we nog wat kleinere bugjes opgelost.Laat u het ons weten wat u van de app vindt? Dat kan via 'Uw mening' in het menu.
"We hebben voor deze versie veel gedaan om Mijn Post beter en makkelijker te laten werken. Het is inmiddels beschikbaar in heel Nederland. Met Mijn Post bekijkt u in de app welke post onderweg is, voordat de postbode komt. U kunt het gebruiken voor (particuliere) adressen.Daarnaast kan de app nu goed overweg met Android 8 Oreo.Fijn als u uw wensen of tips blijft delen via de app, dan kunnen we ermee aan de slag!"
Veel mensen kozen een andere bezorgtijd of –plaats! Bij sommige gebruikers werkte het helaas niet zoals verwacht. Door hun feedback hebben we ‘Bezorging wijzigen’ verbeterd in deze app-versie. Zelf kiezen kan nog niet direct, u kunt de bezorging wijzigen als de zending in het sorteercentrum aankomt. Dan krijgt u een pushnotificatie.Mijn Post breiden we stap voor stap uit. U kunt het gebruiken voor (particuliere) adressen in de regio's Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Haarlem en Leiden.
Voortaan kiest u vóórdat de bezorger langskomt zelf uw gewenste bezorgtijd of PostNL-locatie om uw pakket af te halen. Er hoeft dus níet meer eerst een bezorgpoging plaats te vinden.Fijn als u uw wensen of tips blijft delen via de app, dan kunnen we ermee aan de slag.
Nieuw in de app: de beta van ‘Mijn Post’. Daarmee kunt u zien welke post naar uw adres gaat. Vóórdat de postbode langskomt! Is er post, dan krijgt u een pushnotificatie. Aanmelden kan in de app.'Mijn Post' is er nog niet direct voor heel Nederland. U krijgt in de app een bericht als het er voor u is.Laat u ons weten wat u ervan vindt? Reageren kan altijd via ‘Uw mening’ in het menu van de app.
- Post wordt nóg persoonlijker met uw Persoonlijke Postzegel. Met een selfie, foto van de kinderen of uw huisdier. U maakt ze simpel in de app.- Een huisnummer met een toevoeging? Vul een adres in, dan selecteert u voortaan makkelijk de gewenste A, bis of Hs.- Erg vervelend: na de vorige update hadden we verschillende problemen met crashes van de app. Die hebben we opgelost. Dank voor uw signalen daarover, die hielpen ons!